تکس دیس لاو

وبلاگ رسمی_ALI AK

تکس دیس لاو

نقده خوشحالی که همیشه سرت شلوغه / خب اونم میدونه که همه حرفات دروغ ِ 

تو که گفتی با بقیه فرق دارم واست من / گفتی هیچوقت نمیزارم یادگاری واست درد

پس این چیه که میکنه هر ثانیه سرم تب /  این چیه که هر ساعت میکنم سرم گرم

چون اون منم که دلش ب خاطرها خوشه / دیگه کی مونده واسم که مثل تو شه

حالا برو دامن چین چین تن کن واسش / دردی که میکشم از دوریت چیزی نیس واسم

تو خوشحالی این روزا انگاری سرت شلوغه /  من تنها شدمو عاشقی ازم دوره

 و چشام کوره از بس که دوختم / ب دری که آتیش گرفتو منم باهاش سوختم

شدم تنها حتی تنهاتر از بالا سریم / از اولشم نفهمیدم چرا با ما بدی 

آره خوب بودیو همه میگفتم از من سری / منم خوب بودم و نکردم به عشقم بدی

حالا دیگه حسو حالی به تنه خستم نیست / من رفتم چشماتو ببندو بگو اصلا نیس

تو بخند.من بخاطره تو میشه هرشب چشمام خیس / آره رفتم چشاتو ببندو بگو اصلا نیس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:,ساعت 9:4 توسط AK.47 |